Toata lumea… ZUMBA!

zumbaCentrul MiniMe lanseaza o invitatie pentru toti copiii cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani, iubitori de sport si distractie in acelasi timp. Incepand de marti, 23 iulie va puteti inscrie la MiniMe ZumBalans.

Cursul va avea doua grupe si va imbina perfect Zumba cu aerobic si fitness. Elena Cretu, va crea un cadru dinamic si interactive pentru dezvoltarea fizica si psihica a copiilor, urmarind aspecte legate de tinuta, motricitate precum si dinamica gandirii sub efort fizic.

Program:
– 4-6 ani – marti si joi – 18.30
– 7-12 ani – marti si joi – 19.30
Durata: 8 sedinte

Perioada de desfasurare: 23 iulie – 15 august
Pret: 130 lei / 8 sedinte
Taxa de participare se plateste in avans fie prin virament bancar (Fundatia Nadia Comaneci – cont RO38BTRL04501205H87589XX deschis la Banca Transilvania, Sucursala Dorobanti), fie numerar la sediul Fundatiei (Calea Grivitei nr. 150, sector 1, Bucuresti).

Inscrieri la 0741 199 600 sau office@cursuriminime.ro

Publicat de Alina

Mama de baieti! Imi plac persoanele vesele si prietenoase, imi place sa citesc, sa vorbesc :) dar si sa ascult. Am terminat jurnalistica, am lucrat in presa dar si in marketing si comunicare. Imi place sa fiu mereu la curent cu ce se intampla in domeniile mele preferate si impart informatiile. Cei care ma cunosc, sper ca, m-ar descrie ca fiind sociabila, vesela, placuta😉.

Lasă un comentariu